Upsisita..

03.09.2020

Mulla oli kasin aamu, mä en jaksanu syyä kunnon aamupalaa. Sitten meni kouluun.



Meillä oli ensimmäisellä tunnilla äikkää, meillä oli joku lukemis testi, meni ihan hyvin jo multa kysytään. Sitten lopputunnin aikana me tarkistettiin läksyt. Sitten meillä oli engalntia ja meillä oli koe. Sitten me mentiin syömään ja oli muuten hyvästä ruuasta tehty tosi pahaa. Haettiin kaupasta ruokaa, enkä mä kyllä syöny niitä. Sitten meillä oli matikkaa, loppu tunnillla mä en enää jaksanu tehä mitään, tuntuu että ei vaan jaksa enää keskittyä.. Sitten juttelin sen opettajan kaa kun se opettaa meille myös digi ykköstä. Kerroin sille että oon suorittanu jo sen kurssin niin mun ei tarvinnu mennä tunneille. 


Menin kotiin, käytiin mun siskon kaa lidlissä ale cocista. Sitten mentiin kotiin ja tehtiin ruokaa, mä tiskasin ja sitten mun sisko vei roskat. Loppu illasta tein läksyt ja juttelin mun poikaystävälle.


Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita