Sori

27.08.2020

Sori etten kirjottanu mitään tiistaina tai eilen. Tulin eilen kotiin niin myöhään, etten ehtiny, kun täyty tehdä vielä läksyjä. Mä oletan että te ymmärrätte paremmin kun opettajat. Eli siis, tästä lähtee...

Tiistaina mulla alko koulu kasilta. Siellä oli tylsää kuten saattaa olettaa, me tehtiin joku lastentarha piiri. Sitten meiän opettaja sekoili koska se ei tienny että meillä oli eilen etäpäivä. Kun menin kotiin, mulla oli suunnitelmissa syödä ruokaa ennen kun lähen, mutta äiti tuli niin aikasin etten ehtiny. Mentiin postin kautta koska mulle oli tullu paketti. Se oli se Särmän tiiliskivi, tai siks kaikki sitä sanoo. Se on kyllä aika hieno kirja. No sitten äiti kosti meille croinssantit. Matkalla me rupateltiin ihan perus äiti tytär juttuja. Meillä alko kokous viideltä ja oltiin vähän neljän jälkeen Vammalassa ja mentiin käymään Tokmannilla. SIt mentiin kokoukseen. Siellä yksi joku 50v nainen käyttäyty kuin 15v kakara, ja ks toinen päätti että kun me ollaan tehty virhe, niin päätetäänkin syyttää niitä toisia. Kokouksen jälkeen mä kävelin mun poikaystävälle ja sit me vaan oltiin niillä. Mä siis tosiaan sain hienon pläänin että mä voin mennä sille yks kun mulla ei oo koulua muutakun etänä keskiviikkona. Ja mä sain tän idean mun yheltä luokkakaverilta. 

Keskiviikko. Mun poikaystävä heräs seiskalta koska sillä oli kasin aamu. Mä jäin niille viä nukkuun 12 asti. Oli vähän kiusallista lähtee kun sen vanhemmat oli kotona. Menin syömään keskustaan ja sitten näin kahta mun kaveria, ja päätin mennä mun poikaystävää vastaan. Se oli sille mieluisa yllätys. Siteen oltiin niillä ja nukuttiin hetki. Sit se saatto mun junalle, ja junalla mä vaan katoin uutta päivää kun en jaksanu lukee. Sitten kun tulin kotiin niin syötiin mun siskon kaa. Ja sit kävin suihkussa. 

Tänään mulla oli kasin aamu, ja ekalla meillä oli äikkää. Aluks opo oli puhumassa meille kaksoistutkinnosta. Ja sitten tehtiin tehtäviä. Oli kaks wordiä ja mä tein ne molemmat, ja sit se ope sano että se toinen tulee läksyk. Harmi että mä edin tekeen sen jo. Nykken meillä on 35min aika ennen kun enkun tunti alkaa, ja päätin että nyt mä kirjotan, te kumminkin ootte pysyny uskollsisna ja käyny täällä vaikka mä en oo ehtiny.

Mä varmaan kerron loppupäivästä jossain kohtaa vielä, että näkemisiin.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita