Semmonen päivä, tai pari

02.09.2020

Okei. Eilen mä en ehtiny kirjottaan, koska mun sisko lainas mun konetta kun sillä oli etäpäivä. Sitten se käyttikin sitä ilta yhdeksään. Mun poikaystävä tuli eilen meille käymään, ja sit me puhuttiin ja halailtiin ja semmosta. Eli siis se tuli, ja sitten yhdessä kohtaa me mentiin ajelulle, ja käytiin kolmenkulmalla. Syötiin hesee, ja sitten ostetiin mulle semmosta vadelma gefilusta.



Sitten tänään menin kouluun kasiin, eli herätys klo 6:20. SItten mun toinen bussi oli myöhässä, ehin silti kouluun. Sitten me oltiin toisessa luokassa kun yleensä koska se toinen on ihan sika kylmä. Sitten meillä oli tylsää. Ja sitten ruoka, ja sitten lisää koulua. Sitten meillä oli digi ykköstä ja sain vaan kähtee kun oon suorittanu sen kurssin. Sit tulin kotiin ja söin nuudeleita, ja nyt luen kokeeseen ja kirjotan sen ohessa tätä.


Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita