Pohjanoteeraus

14.09.2020

Okei, siitä on siis viikko kun oo viimeks kirjottanu. Oon tosi pahoillani, mulla oli viimeviikko tosi kiiteinen. Joo ja varotan, tulee aika timmiä tekstiä.


Maanantaina olin koulussa ja menin soitootunnille. Sain aika kivan kappaleen mun opettajalta opeteltavaks. Sanoin sille että voin opetella sitä viikonloppuna, mutta ei siitä oikein tullu mitään.


Tiistaina ei tapahtunu oikein mitään.


Keskiviikkona, koulussa me tehtiin parin tyypin kaa kinkkukiusausta. Sitten menin junalla Vammalaan koska meillä oli kokous. Sitten eilen, mä sain tietää että meillä on se kokous etänä, tietenkin vähän sen jälkeen kun olin ostanu liput. Mutta koska olin ne ostanu niin menin silti Vammalaan, kun olin sopinu treffit parin kaverin kaa. Kerroin mun kaverille, että mä ja mun poikaystävä oltiin menty kihloihin. Se vähän hämmenty. Sitten mä kokoustin samalla kun oltiin siinä parin kaverin kaa, ja sitten mentiin mun poikaystävälle, ja mä annoin sille sen sormuksen, ja se oli hyvä. Sitten me vaan oltiin ja sitten lähdin junalla takas Tampereelle. 


Torstaina meillä oli äikkää, ja joku lukitesti tai joku. Sitten enkkua, ja tunnilla meiän matikan opettaja tuli vaan ilmottaan että meilä on metikan koe vasta huomenna, ja se oli hyvä, ainakin mun kannalta. Sitten me päästiin kotiin. Kotona mä pakkasin huomista varten koska huomenna mä en olis ehtiny. Sitten illalla mun puhelin alko sekoileen.


Perjantaina mun puhelin sekos kokonaan. Sitten meillä oli koulussa enkkua, mä vaan pelasin. Sitten oli se matikan koe, ja pääsin 20 vaille 11 vaikka olieesti olis pitäny päästä 12. Sitten menin käymään Ratinassa ja ostin uudet puhelimet mulle ja mun siskolle, koska ne oli alessa, ja toiseks mun puhelin oli ihan seko. Sitten menin käymään kotona, ja sitten junalla Vammalaan olin hetken mun kihlatun kaa ja sitten se lähti hakeen sen autoo kun iskä korjas sitä. Sitten heti kun se tuli takas, niin se lähti vielään mua sinne leirille. Eli ei nähty kun ihan hetki, koko viikonloppuna. 


Pe-Su mä olin siä riparilla, en jaksa kertoo siitä mitään sen enempää. Sitten sunnuntaina mun kihlattu haki mut, ja mentiin niille. Sitten se toi mut kotiin, ja jossain kohtaa mun äiti kerto mulle että pappa on joutunu sairaalaan, mutta se voi jo ihan hyvin. 


Sitten tänään ensin mä heräsin mun siskon herätykseen, sitten mun pikaystävän ja sitten omaan. Sitten söin, menin kouluun, sitten ruoka, lisää koulua, kotiin, kohta soittotunnille, sitten kattoon pappaa ja varmaan kotiin. Enkkua pitäis tehdä.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita