Mun elämän ehkä paras päivä

06.09.2020

Okei, siis, jälleen tällä, ja kuten oon kertonu kerron viikonlopusta tällein etukäteen.


Perjantai, menin kouluun ja sitten meillä oli englantia, en muista enää mitä tehtiin. Sitten oli matikkaa ja mä en jaksanu laskee loppuu puoltatuntia, en oikeesti vaan jaksanu. Sit meillä olis ollu ruoka, mutta livahdin vaan suoraan kotiin, kun eihän ruokailu oo pakollinen. SItten tulin kotiin, pakkasin ja lähin junalle. Sitten mentiin junalla Vammalaan, ja olin mun poikaystävällä, ja sitten se meni heittään sen siskon se kaverin synttäreille. Sitten me haettiin se ja heitettiin juna-asemalla, ja mentiin ite nuokkarille. Nuokkarilla oli eka nuorten messu, sitten oltiin vaan, ja jossain kohtaa nuokkaria me vaan parin tyypin kaa mentiin istuun käytävälle, ja sitten se jotenkin eskaloitu siihen että siinä makas kuus poikaa/miestä poikittain lattialla. Se oli aika koomista, ja sitten ne jutut alko meneen aika huolestuttavaan suuntaan jos voitte kuvitella mitä tälläselta sekopäiseltä joukolta voi odottaa. Sitten mentiin yhessä kohtaa viä mun poikaystävälle ja se ajo partansa ja mentiin takas, ja sitten me lähdettiin kotiin.


Okei, mä jatkan tätä huomenna, ja kun luette tätä huomenna tai ylihuomenna niin tajuatte miks oo ihan poikki.


Lauantaina aamulla oli täti-aikaa, eli hengasin mun siskon pojan kanssa. Käytiin niillä ja mentiin takas kotiin. Sitten tehtiin eväitä kun lähettiin sinne jonnekkin pikku vaellukselle. Kun tultiin takas kotiin niin pakattiin. Oltiin suunniteltu että mennään eräjormaileen. Sitten mentiin mettään, syötiin ja juotiin kaakaota. Sitten mentiin jo petiin. Ja tällein voin teille kertoo, että mun poikaystävä kosi mua, ja voin kertoo myös että vastasin myöntävästi.



Sunnuntaina me herättiin syötiin, nukuttiin, siivottiin ja sitten mentiin kotiin. Siellä me siivottiin ja sitten mentiin nukkuun koska oltiin ihan poikki. Sitten oli täti-aikaa. Sitten syötiin ja vaan oltiin, kunnes lähettiin Vammalaan. Mentiin juna-asemalle, ja sitten junalla Tampereelle, ja eka jonta Tampereella näin oli mun poikaystävän sisko. Sitten bussilla kotiin, ja nukkuun.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita