Jälleen

31.08.2020

Hei! Nyt on jo maanantai ja mä alotan kertomalla viimeviikon perjantaista. 


Perjantai, mä menin kouluun kasiks. Meillä oli ekalla enkkua, musta tuntuu että lukion enkkun on helpompaa kun ylä-asteen. Sitten meillä oli matikkaa, se meni siks hyvin, koska oikee opettaja oli poissa, ja meillä oli sijainen. Sitten menin kotiin, ja lähetiin siskon kaa junalle, siis se Nokian juna-aseman automaatti on ihan persuksesta, koska se ei toimi kunnolla. Hyvä että sain ees sen lipun. Sit nähtiin meiän vanha opettaja ja sitten yks meiän vanhasta koulusta. SItten menin mun poikaystävälle. Siellä mä oikeestaan vaan nukuin, koska mä olin ihan poikki. Sit mentiin nuokkarille, me lähettiin sieltä tosi aikasin koska mun siskon päätä alko särkeen. Sit mentiin vaan kotiin.



Aamulla lauantaina, me herättiin joskus 12 aikaan, sit mun isosisko tuli käymään ja sano että toinen isosisko oli ollu sillain että nyt voitte tulla sitten viettään täti-aikaa. No sitten mentiin viettään täti-aikaa ilman sitä jolle olis täti. Sitten mentiin hetkeks takas meille, ja sitten oli aika mennä Venetsialaisiin. Siellä me vähän järkkäiltiin laiteltiin juomia kylmään jne. Sitten ne alko, tyyppei alko tulla sisään ja juomii alko menee. Sit mä ja mun poikaystävä mentiin välillä kuunteleen bändia ja sit mä lauloin karaokee. Siis se laulaja on mun vanha luokkalainen, ja mä en olis ikinä uskonu että niitten bändi on niin hyvä. Päästiin lähteen kotiin joskus kahen aikaan.



Sunnuntaina, me ei tehty paljon mitään. Syötiin, sitten hain mun siskolta repun ja konekassin/pussukan. Sitten pakkasin, ja sitten mun poikaystävä toi meidät tänne Tampereelle. Sit täällä mä tajusin että mä unohin mun bussikortin kotiin. Sitten vähän tein tehtäviä, ja menin puoli kaks nukkuun.



Sitten tänään (maanantaina) mä menin kouluun ysiin, sit oli kaikkee teoriaa. Meillä oli ruokana lihapullia. Sitten lisää teoriaa, ja siinä se, sitten kotiin ja se yks bussikusi on ihan perseestä. Kotona mä söin jotain vähän ja tänän oitäis mennä sit soittotunnille.


Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita