Jaahas

23.09.2020

Nyt siis siitä on taas yli viikko kun oon postannu. Se on musta tosi kivaa, ja se että te käytte täällä vaikka mä en postaakkaan. On siis ollu niin kiire, ja en oikein voi kirjottaa kun oon mun poikaystävän kaa kun se ei siis tiiä tästä.


Mutta viimesen yli viikon aikana, mä oon lukenu kokeisiin ja tehny koulujuttuja. Ja viikonlopun me maalattiin ja sen aikana aikana mun porukat ja sisko ja mun poikaystävän eno ja sen vaimo tajus että me ollaan kihloissa. Me lasketaan sitä että kuinka moni on onnitellu meitä.


Sitten tällä viikolla en oo nukkunu yhtään yötä yksin, aina poikaystävä vieressä. Pitäis vierottaa itteni siitä, koska mun koulunkäynti kärsii siitä kun mä en lue. Mutta nyt se lähti joten mä voin lukee, ja kirjottaa. Siis huomenna on enkun koe, ja en tajua matikasta mitään. 


Lyhyesti kerrottu, koska tosiaan, pitää lukee. Ja muuten, me ostettiin mun kihlatun kaa    disney +! On muuten tosi hyvä, kannattava ostos.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita