Hei taas <3

11.10.2021

Hei, on ihanaa huomata, että olette jaksanut lukea kirjoituksiani, vaikka viimeisestä kerrasta on jo pitkä aika.On ihanaa palata tänne, ja huomata, että olette jaksaneet lukea tekstejäni. Ette arvaakaan miten paljon se tuo minulle iloa. Tosin elämässäni on tällä hetkellä muutenkin paljon iloa.


Erosin edellisestä poikaystävästäni yli kuukausi sitten, se oli todellakin oikea päätös. Suhde oli kuollut jo kauan sitten. Erosimme ihan hyvissä väleissä, ja kaikki on hyvin, olemme ystäviä. Voin kuulostaa todella oudolta, mutta olen löytänyt jo uuden ihmisen elämääni. Minulla ei ollut edellisestä suhteesta mitään ylipääsemistä, päässäni olin jo eronnut kauan sitten, mutta en vain tiennyt sitä. En tiedä voiko tätä uutta ihmistä vielä kutsua suhteeksi tai seurusteluksi. Tuntuu, että suhteen määrittely pilaa aina kaiken. Itselle ja varsinkin toisille tulee odotuksia suhteestanne. On paljon helpompaa katsoa mitä suhteesta tulee, ennen kuin kertoo siitä perheelle, ei tule mitään ennakko odotuksia. Olen käynyt heillä, ja hän meillä. Tämä suhde on täysin erilainen, kuin edellinen. Tälle henkilölle voin puhua KAIKESTA, eikä minun tarvitse pelätä hänen reaktiotaan. Hän on minua vähän vanhempi, ja jonkin verran pidempi. Hän on kuin sadusta. En osaa kertoa siitä sen enempää. Hän saa minut tuntemaan itseni halutuksi, että olen okei. Juuri hyvä tämmöisenä kuin olen. 


Muuten elämässäni menee hyvin, odotan todella innolla vanhojentanssejani. Olen aina rakastanut tanssimista, varsinkin vanhoja tansseja, valssia, cicapoo jne. Olen siis todella innoissani, minulla ei vain ole hajuakaan kenen kanssa aion tanssia :(. Mutta eiköhän se oikea prinssi sieltä kohta ratsasta. 


Olen tällä hetkellä hyvin tyytyväinen elämääni. En tarvitse paljoa ollakseni onnellinen, tarvitsen vain rakkautta. Raha ja muu on minulle toisarvoisessa asemassa. Ei saa vaatia liikaa, jossain kohtaa pitää lopettaa vaatimasta lisää. Pitää olla tavoitteita, mutta jonkin pitää riittää. Toivon, että tämä elämän ohje auttaa monia hyväksymään itsensä ja elämäntilanteensa. En toki tarkoita, että jos sinua hakataan, niin sinun pitää siihen tyytyä.


Seuraavaan kertaan.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita