Häh

15.03.2021

Siis mä en pysty käsittään miten täällä on vieläkin kävijöitä. Mun viimeisestä postauksesta on niin kauan, että en vaan tajuu. Mutta mä olen todella kiitollinen siitä, että tällä blogilla on noinkin uskollisisa seuraajia. 


Mä voisin taas koittaa kirjotella tänne aina välillä.  


Mulla oli siis hiihtoloma, sitten on ollut etäkoulua ja kun mulla meni toppipaikka alta koronan takia, niin nyt täytyy olla kotona. Oon muutenkin nyt kotona yksin, kun mun vanhemmat on keikkahommissa. Mutta mun vanhemmat sisarukset asuu lähellä ja isovanhemmat, Siellä mä vietän suurimman osan ajasta. Tää on ihan kiva kun saa tehä ruokaa ite ja semmosta. Mä oon nyt tehny tälläaikaa villasukkia toinen on jo valmis. Voisin laitta kuvan sit kun molemmat on valmiita. Oon kokoeillu myös kaikenlaisia uusia reseptejä tällä aikaa.


Parisuhteessa menee ihan hyvin, ollaan oltu kohta kaks vuotta yhdessä. Vietettiin yhdessä kohtaa tosipaljon aikaa yhdessä, kun mun top paikka oli tosi lähellä sitä. Sit me tehtiin meille sims perhe. Me saatiin kaks poikaa, Matias ja Alexander ja sitten mä hausin viä yhden tytön, ja me saatiin kolmoset, KOLMOSET, siis simsissä, ettette kuvittele, että oikeesti. 


Koulussa menee ihan hyvin. Valitsin toisen kurssin ruotsia, terveystiedon ja yhteiskuntaopin. Ammatillisella puolella mulla menee ihan hyvin kans, kunhan ei oteta huomioon sitä, että tää toppi menee miten menee.


Siis mä en tiiä teistä, mutta mä olin pieneneä semmonen, että mä tykkäsin siivota tai tehä jotain lättyjä mun sukulaisille yllätykseks. Mä tykkään kaikkein eniten siivot sillon kun kukaan muu ei oo paikalla vähään aikaan. Kukaan ei oo sotkemassa ylimäärästä kun mä yritän siivota. En siis tiiä teistä.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita